zondag 22 augustus 2010

Over op de moerstaal

Vanaf nu gaat deze blog verdergezet worden in het Nederlands. Het was wel erg ambitieus om te denken dat ik iets kon toevoegen aan een toch redelijk verzadigde engelstalige markt, terwijl het een stuk lastiger is om informatie te vinden in het Nederlands. En niet iedere handwerker is even goed in Engels, mijn eigen Engels ik ook niet altijd even denderend en uiteindelijk wil ik me toch op een Nederlandse 'markt' gaan richten. Want ondertussen ben ik vrij zeker dat ik na mijn opleiding een eigen bedrijf wil starten. Hoe en wat precies kan ik nog een jaar over nadenken (of langer, als ik nog een buitenlandse stage wil doen ook), maar het is altijd al een sluimerende droom geweest sinds ik voor het eerst met naald en draad werkte. Maar voor nu is dat toch nog even toekomstmuziek. Eerst mijn laatste studiejaar goed zien door te komen...

3 opmerkingen:

  1. Nou ja gelukkig kon ik engels vrij goed lezen, hahaha, je moet mij alleen niet laten spreken, haha.
    Maar het leest toch weer even sneller in het nederlands.

    Enne, ik wil met je mee doen hoor, een zaakje beginnen.
    Ik begin daar ook steeds meer interesse in te krijgen.
    Ik wil nu al zo nu en dan wat eigen werk gaan verkopen...

    Nou tot spreeks, hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Anja Thanks for your comment on Bustle & Sew - I'm sure you're right - of course that's a 3 headed dog!! Pleased you like the blog

    Best wishes
    Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heya, ligt eraan waar dat winkeltje begint... maar wil ook meedoen hoor :D
    Digitale hulp? website enzo

    BeantwoordenVerwijderen