zaterdag 1 januari 2011

Gelukkig 2011!!!

Het voelt als gisteren dat is mijn plannen opstelde voor het afgelopen jaar.
Van de tien plannen die ik toen heb opgesteld heb ik er 4 uitgevoerd (goede cijfers en bachelor diploma; stageplek voor de zomervakantie; Egyptisch kostuum; meer boeken lezen dan ik koop).
Gezien de rest van de punten op het lijstje, eigenlijk niet eens zo'n slechte score.

Voor 2011 zijn de plannen simpel: Afstuderen en starten met werken. En wanneer dat eerste punt is behaald, ook wat vake posten op mijn blog. Ideeën zijn er tenslotte genoeg.

Gelukkig nieuw jaar, iedereen!!

2 opmerkingen:

  1. Nou meid, op naar je diploma, de rest komt later wel weer....

    je schone zus ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey, ik heb nu pas je blog ontdekt, wat schrijf je leuk! En ook voor jou een gelukkig nieuwjaar met een hoop gave kostuums!

    knuffel! Diona

    BeantwoordenVerwijderen